środa, 13 kwietnia 2016

3 sezon serialu Niech Żyje Król Julian

Niech Żyje Król Julian, to amerykański serial animowany, streamowany przez stronę Netflix. Cała fabuła rozgrywa się jeszcze przed wydarzeniami z filmu Madagaskar stworzonego przez DreamWorks Animation. Serial ten został stworzony przez Mitcha Watsona i Breta Haalanda. Pierwszy sezon All Hail King Julien zadebiutował na Netflixie w grudniu 2014 roku. Twórcy cieszącego się ogromną popularnością serialu potwierdzili, iż będzie sezon 3.




Mamy szansę po raz kolejny cieszyć się przygodami naszego uluboinego Króla Juliana i jego przyjaciół: Maurice'a, Morta oraz Clover.

Premiera 3 sezonu: 13.04.2016r.

A teraz uwaga, żeby nie było nieporozumień: To, że tak późno dowiadujecie się o tym, to jest tylko i wyłącznie moja wina. 24 dni temu otrzymałam informację od administratora polskiej Wiki o Pingwinach, lecz 1. Nie miałam czasu. 2. Jestem leniwa i  nie chciało mi się poświęcić tych 30 minut na napisanie informacji.
A zatem wszelkie skargi proszę wnosić do mnie.

Jeśli chodzi o moją aktywność na blogu: Obiecywałam, obiecywałam i guzik z tego wyszło. Nie mam weny na fanfiction i...
Mam taki plan, że obejrzę w najbliższe dłuższe wolne (czyli w majówkę) wszystkie odcinki Pingwinów, żeby znów wczuć się w ten klimat i dokończyć te opowiadania, bo to tak nieładnie zostawiać rozpoczęte.
A więc jeszcze raz przepraszam, mam nadzieję, że się nie obrazicie.

3 komentarze:

  1. 1.Nie przepadam za tym nowym serialem (niech żyje Król Juljan) , ale co kto woli :)
    2. Ciesze się ,że fanfiction (czytam je od niedawna) wrócą ,ponieważ twoje są bardzo dobre zwłaszcza ,że pingwiny zaczynają mi się bardzo nudzić ze względu na brak nowych odcinków których nie ma od bardzo dawna , już mało kto ogląda ten serial i tak samo jak mnie się już znudził pewnie masz tak samo ,ale wszystko się kiedyś kończy :( ,ale twoje fanfiction jeszcze mnje nie zniechęcają do odczasowego oglądania tej animacji nawet jak zaczełam czytać twój fanfition o pingwinach jako ludzie sama storzyłam pingwiny jako ludzi w grze the sims 4 :)
    Strasznie się rozpisam XD
    Prosze odpowiedż mi nalegam ,ale jak tego nie zrobisz to się nic nie stanie :))))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Cieszę się, że ktoś to jeszcze czyta. Staram się pisać opowiadania tak, żeby zaciekawiły, teraz wiem, że chyba mi się to udało.
      Na razie spróbuję to jakoś ogarnąć i coś napisać.

      Usuń
    2. Dziękuje , że odpowiedziałaś :) nie spodziewam się i tak twoje opowiadania potrafią zaciekawić i to bardzo, nawet na zastępstwach w szkole kiedy nikt nie patrzył wyjełam telefon i czytałam ciąg dalszy fanfika o pingwinach w innym wymiarze akurat byłam w momencie kiedy Kowalski wyznał Oli miłość , przyznam ,że troche byłam zazdrosna, (wiem troche to dziwne) ponieważ do tej pory uwielbiam kowalskiego
      Po raz kolejny po tej przemowie pozdrawiam :)

      Usuń