sobota, 26 grudnia 2015

Czas na Święta!!! (Spóźnione życzenia)


Jak Wam minęły Święta Bożego Narodzenia? Spędziliście je z rodziną, w miłej atmosferze, czy może siedząc w pokoju przed telewizorem?



Ponieważ życzenie Wam Wesołych Świąt byłoby trochę nie na miejscu 26 grudnia, więc chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, samych sukcesów, radości, spełnienia marzeń oraz oczywiście Pingwinów.

Był u Was Mikołaj? Miał ze sobą duży worek prezentów??? No dalej, pochwalcie się w komentarzach co dostaliście! A ja w zamian podzielę się moimi "zdobyczami"...




Na początek prezenty od mojej przyjaciółki Julki. Domowe Halunki. (taki proszek z serialu Gravity Falls) Skład: cukier, kwasek cytrynowy oraz pokruszone cukierki pudrowe. Przed zjedzeniem tego w dużych ilościach powstrzymuje mnie kwasek. Ci, którzy dalej nie wiedzą o co chodzi z Halunkami, niech obejrzą to: https://www.youtube.com/watch?v=XKT8-CziOW0

Także prezent od Julki, zawieszki zrobione z modeliny. Najbardziej podoba mi się drzewko (Ci, którzy oglądają Gravity Falls, wiedzą. #PineTree ^^) No i oczywiście najpiękniejszy Bill! Chyba będę go nosić do szkoły...

Znów prezent od Julci, tym razem gryf o imieniu Gilda z Blind Bag'a.

Teraz zaczynają się prezenty od rodziny. Pełno bloków do rysowania! Chyba przeceniają me możliwości...

Dziadkowie wiedzą, co lubię... PRO-MARKERY!!!

Tutaj taka kosmetyczka od wujka, w której aktualnie przechowuję kredki.


Tęczowe kredki!!!

Dostałam także pościel w bałwanka Olafa, dwie wróżki-bombki, od kolegi z klasy wszystkie części Ziemiomorza (Wylosował mnie. Prezent ogólnie miał być do 30 złotych. Się wykosztował chłopak...) oraz pełno, pełno słodyczy!!! W tym czekolada o smaku Brownie oraz czekoladki Tiramisu.

A w następnym poście pochwalę się moimi pierniczkami, które sama wycinałam!


















4 komentarze:

  1. Wesołych... Wszystkiego!
    Dika

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowe kredki to i ja bym chciała posiadać. Życzenia wysyłałam mailem jeszcze przed świętami. Idę ci się spowiadać z grudniowych wydarzeń, tak jak obiecałam.
    -- Kowalski, opcje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, gniewasz się? Jeśli tak, to strasznie, strasznie przepraszam, że nie odpisałam od razu na tego maila. Odpisałam jak tylko otworzyłam skrzynkę, naprawdę. Nie chcę, żebyś przeze mnie była smutna, albo zła. Czekają na ciebie życzenia świąteczne, których pewnie nie przeczytałaś i spowiedź z calutkiego grudnia, o wszystkim ci napisałam. I piosenkę oceniłam, tak jak prosiłaś. Chciałam ci złożyć życzenia Sylwestrowe i Noworoczne, ale nie wiem czy przeczytasz i tamtą wiadomość, więc wolę to zrobić tutaj. No to... szampańskiej zabawy, pomyślności w Nowym Roku, fajnego chłopaka, forsy dużo, żeby ci tam nie było ciężko w szkole, dobrych ocen, szóstek, piątek, no i żebyś w ten nowy rok wkroczyła z siłą na nowe wyzwania.
    Jeszcze raz przepraszam i proszę, odezwij się.
    -- Kowalski, opcje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty dostałaś. Widziałam takie markery w sklepie plastycznym (bodajże Joko Art). Ale niestety był za drogie :(

    OdpowiedzUsuń